piątek, 24 października 2014

Pancernik w poziomki

Od wielu, wielu lat w moim słowniku występuje twór znany jako 'pancernik w poziomki'. Niespecjalnie pamiętam, w jakich okolicznościach powstał, wiem tylko, że ma coś wspólnego z "Pancernikiem Potiomkinem"... Do tej pory myślałam, że to wytwór wyłącznie mojej dziwacznej wyobraźni, ale okazuje się, że Matka Natura również uznała takowe stworzonko za istotne dla przyszłości Ziemi - jakiś czas temu natrafiłam bowiem na wzmiankę o pancerniku karłowatym, którego angielska nazwa to, bardzo adekwatnie zresztą, pink fairy armadillo. Dla uczczenia mojego małego, ale jakże ważnego odkrycia, postanowiłam wreszcie zmierzyć się z tematem i oto jest:

Bardzo pancernik bardzo poziomkowy, niosący radość wszystkim, którzy go zobaczą - a przynajmniej taką mam nadzieję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz